Klantendienst Corsio

Corsio staat voor een excellente service.
Wij zijn nauw betrokken bij de noden van onze klanten

We staan steeds paraat om uw vragen en uw noden te bespreken en een geïndividualiseerd oplossingspakket samen te stellen.
We hebben een excellente help desk, die u telefonisch ondersteunt en stapsgewijs het mogelijke probleem samen met u oplost.
Bovendien hebben wij snelle oplossingen om defecte toestellen te vervangen
zodat uw business activiteiten niet onnodig worden onderbroken.

Binnen de 24 uur is uw probleem opgelost!
Wij dragen ook zorg voor een duurzame en ethische groei van onze firma.
Wij zijn nauw betrokken bij de noden van onze klanten ter ondersteuning van hun business activiteiten.
Vandaar onze commitment “Zorgeloos elektronisch betalen voor u en uw klanten.”

Veelgestelde vragen

In principe heeft ieder contract een initiële looptijd van 12 maanden die stilzwijgend verlengd wordt. Indien u toch wenst, door omstandigheden, de samenwerking op te zeggen kan dat door middel van aangetekend bericht of email met een opzegtermijn van 3 maanden.
Corsio voldoet aan de voorwaarden van het Unizo betaalcharter en streeft naar een langdurende en uitmuntende klantentevredenheid.

Corsio verdeelt diverse toestellen voor vast, wireless of mobiel gebruik. Deze toestellen blinken uit in betrouwbaarheid en handelbaarheid. Alle toestellen zijn uitgerust met kleurenscherm. De contactless functionaliteit is ook aanwezig zodat de toestellen klaar zijn voor hedendaags gebruik.

Onze toestellen aanvaarden alle courante betaalkaarten die aanwezig zijn in de Belgische markt: Maestro, BC/MC, MasterCard, Visa, Amex, Diners Club, …
Daarnaast kan u met onze toestellen ook naast maaltijdcheques ook Ecocheques aanvaarden van Sodexo, EdenRed en Monizze.
Mocht er een betaalmethode ontbreken die u graag zou aanvaarden dan kan u altijd contact opnemen en zoeken wij een oplossing voor u.

Wij wensen u zo snel mogelijk aan te sluiten en actief te laten worden zodat u betalingen kan uitvoeren. Naast het contract met Corsio hebt u ook een aansluiting nodig met een Acquirer. Indien u al een contract hebt met een acquirer dan brengt u ons daarvan op de hoogte. In het geval u nog geen contract met een acquirer hebt, of u wenst van acquirer te wisselen, dan zoeken wij met u de beste acquirer die past bij uw betaalprofiel.

Naast de maaltijdcheques verwerken onze terminals ook de ecocheques van Sodexo, Edenred en Monizze.
Neem contact op voor een aansluiting of activatie op uw terminal.

Ons transactieportaal verzamelt al uw betalingen van de verschillende betaalmethodes en organiseert ze in een helder en transparant overzicht. Op deze manier hebt u als handelaar enkel 1 centraal aanspreekpunt nodig voor opvolging van al uw betalingen. Deze gegevens kan u eenvoudig raadplegen, filteren, sorteren en indien gewenst exporteren.

Laat uw contactgegevens achter

Wij nemen spoedig contact met u op

Contact

Telefoon

+32 3 550 39 39

Adres

Oudestraat 111, 2630 Aartselaar

Openingsuren

08:30 - 17:30

Wij hebben uitzonderlijke & interessante condities indien u zich bevindt in onderstaande regio's!

Antwerpen Stad:
  2000 Antwerpen
  2018 Antwerpen
  2020 Antwerpen (Kiel)
  2030 Antwerpen (Luchtbal)
  2050 Antwerpen (Linkeroever)
  2060 Antwerpen (Dam/Stuivenberg)

Antwerpen Districten:
  2660 Hoboken
  2610 Wilrijk
  2600 Berchem
  2180 Ekeren
  2170 Merksem
  2140 Borgerhout
  2100 Deurne

Antwerpen Zuid:
  2630 Aartselaar
  2620 Hemiksem
  2627 Schelle
  2650 Edegem
  2640 Mortsel
  2850 Boom
  2845 Niel
  2550 Kontich
  2540 Hove

© Copyright 2021 Corsio - All Rights Reserved